Brita twister
Brita puzzle

Kampania promocyjna BRITA

Kampania promująca nowy produkt dedykowany dla ludzi żyjących aktywnie – bidony z wbudowanym filtrem węglowym serii FILL&ENJOY FUN.

Częścią kampanii wprowadzającej na rynek nowy produkt Klienta były nasze, interaktywne formaty mobilne mające wygenerować maksymalne zaangażowanie po stronie odbiorcy. Zaprojektowaliśmy i wykonaliśmy serie formatów które swoim działaniem imitowały np. „grę w butelkę” ułatwiając grającemu podjęcie decyzji odnośnie formy spędzenia najbliższego czasu czy też puzzli.

43
Klientów korporacyjnych
2187
Przygotowanych projektów
398
Spotkań z Klientami
998299
Linijek napisanego kodu
25468
Przepracowanych godzin

Nasi klienci

Link4 logo
Admiral Markets logo
Aviva logo
InBank logo
provident logo
Banknot logo
tmobile logo
SATIS logo
BNI logo
chwilowkomat logo
Sales and more logo
Monetia logo
Allianz logo
BGŻ logo
codemedia logo
enel-med logo
ferratum bank logo
Gothaer logo
hapi logo
Marshal lion consulting
milanovo logo
openfinance logo
TDB logo
TMS logo
Vanquis logo
WSB logo
XTB logo
pozamiatane.pl
bb logo
pko logo